Pages

Tuesday, 17 January 2012

Plizzzzz HELP ME !!!

~ASSALAMUALAIKUM~

ehh! mende ape nie???


Plizzz smua....
plizz tolong ShAz boleh????
Harap2 ade yg sudi menolong ShAz yg tertinggal bus nie.... huhuuu

okeh, niway....
ShAz baru je terjebak dgn dunia blog nih baru je nak masuk 2 bulan...
Masih baru sangat lagi...org kate masih baby lgi. ;)
So byk lg benda bukan2 nk kena belajar lg nie. heheee....

Tapi...yg paling ShAz nak tahu sangat sekarang ialah..........tentang
NUFFNANG !!

hye Nuffnang!! Nice to meet u larh...... mmmmuahhh!!! >.<
Nak sgt berkenalan dgn encik nuffnang ni dgn lebih mesra gitu..

ShAz dah daftar account dgn NuffNang nie..
and dah tempek pun iklan nuff ni kat blog ShAz...

Tapi....yg masalah problemnya....
ShAz TAK RETI la nak memanfaatkan Nuffnang ni semaksimum mungkin..

Mcmana ye? 
ShAz ade tgk blog2 yg siap attach nuffnang statistic lah...
traffic la.. ade graph lagi.. percentage la bagai..
ape semua tu??? ShAz tak pahamm......

Someone plizzz tell me da truth.... huhh......
Then macamana pulak nk get earning from Nuggnang???

ShAz tau....mmg sgt jauh lagi perjalanan ShAz utk get earning ribu riban from nuffnang...
but HOW?????? hukhukhukkk.....

takde sape nk tolong ke????? hm..........
sedey la mcm nie........ T___T


ok lah smua....
rasa nye takat ni je la luahan hati ShAz utk hari ni....

nak gi membawa diri jap ke tasik putrajaya sambil
luahkan perasaan kat ikan2 dlm tasik...
huhuuu.....

~ babai ~

4 notty komen:

هانيم إرشاد said...

cube searh mane-2 blog yang kuarkan tutor ney.. tak reti nak ajar owg :( huhu sowy ..


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/wordless-wednesday_17.html

Nurul Iman Rosman said...

tak tau pape pasal nuffnang,
even kawan-kawan byk kali soh join.

hehee ;)

GrEyGiRl said...

http://www.lyssasecret.com/

akak blog ni bnyk tutor segala jenis mcacam tutor ada.. hehhe sekadar membantu akak maaf bantuan liza x seberapa hek3 =)

zuk zuhaiza said...

nuffnang kena ambik mase nak dapat earning.

sy main letak je. ade lah jugak perubahan. tp takdalah mengharap sangat.

a'ah betul. tu. gugel je tutorial hehe

 
Segala Yang Terkandung Di Dalam Blog Ini Adalah Hak Milik ShAz Notty